Szkoda że w stosownym czasie

Na razie pozostaje nam obserwowanie degeneracji dyskursu liberalnego zderzonej z degeneracją dyskursu etatystycznego. Neoliberalna i neokonserwatywna globalna prawica zwraca także globalnemu ludowi jego prawo do lęku, prawo do tego, żeby globalny lud mógł się publicznie bać? Moje Królestwo jest pełne lęku miałam coraz więcej wyznawców i coraz więcej wrogów. Nie ma gorszego widoku niż zombie snujący się pomiędzy siłownianymi sprzętami. Ale w usługach, gdzie płace są najniższe, globalna konkurencja nie działa. Kolejna promocja ma na celu zagwarantowanie resellerowi najniższej ceny zakupu? W miarę upływającego czasu, będę czuł coraz mniej, wspominał coraz więcej, ale czymże jest wspomnienie, jeśli nie językiem uczuć, słownikiem twarzy i dni, i zapachów, które powtarzają się jak czasowniki i przymiotniki w przemówieniu, ukradkiem przemykając się poza samą rzecz, aż do c
zystej teraźniejszości, zasmucając nas lub moralizatorsko pouczając, do chwili kiedy sami stajemy się moralistami, twarz zwrócona wstecz otwiera szeroko oczy, zaś prawdziwa zaciera się powoli, tak jak na starych fotografiach, i nagle Janusem jest już każdy z nas. Pracownik byłby w tej sytuacji szalony, gdyby swoje śmieciowe zatrudnienie traktował serio powinien raczej odwalać byle jaką chałturę i szukać lepszej oferty gdzie indziej. Aby ukarać mnie za moją pogardę dla autorytetów, Los sprawił, że sam stałem się autorytetem. I będę się przechadzał pośród was, i będę waszym Bogiem, a wy będziecie moim ludem! Wszystkich wielkich wykonawców, których widziałem, których chciałem naśladować, łączyło jedno. I od dawna nie byłem w sytuacji, w której trzeba by było ratować ludzkie życie. Nie ma w sobie nic światłego, wspaniałomyślnego postawa pomniejszania siebie, po to tylko, aby inni nie czuli się zagrożeni w twojej obecności? W ofercie FM zn

Leave a Reply

